Open dag 20 januari 2024

Afgelopen zaterdag zijn er heel veel leerlingen met hun ouders op ons mooie terrein en in onze school op bezoek geweest. We vonden het leuk om jullie onze school te laten zien en te laten beleven. Er konden proeflesjes gevolgd worden en je kon meedoen aan diverse activiteiten.

Bij het expressieprofiel mocht je je eigen tasje bedrukken, waar hele leuke ontwerpen gemaakt werden. En bij het sportprofiel mocht je onder andere tegen de klimmuur op klauteren.

Ook waren er dansvoorstellingen, mocht je zelf drummen in het muzieklokaal of aan bètaproefjes meedoen. Onze brugklasleerlingen hebben heel veel kinderen de school laten zien. Zo kon je onderweg tijdens de rondleiding van alles vragen aan iemand die de school goed kent.

Het was erg gezellig en we hopen op onze meeloopmiddag veel groep 8 leerlingen nog een keer terug te zien.

Inschrijven voor de meeloopmiddag op 31 januari kan nog tot en met aanstaande woensdag 24 januari. Kom jij ook?